Frequently Asked Questions
1. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να κλείσω το όχημά μου ;
Το online σύστημα κράτησης λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, το οποίο σας διευκολύνει να πραγματοποιήσετε την κράτησης σας όποτε θέλετε. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα του οχήματος που σας ενδιαφέρει και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες (διαθεσιμότητα, τιμή & λεπτομέρειες πληρωμής). Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 9226666 (24 ώρες διαθέσιμο) και ένας από τους αντιπροσώπους μας θα σας βοηθήσει με οτιδήποτε χρειαστείτε. Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@stamoucars.gr αν χρειαστεί να τροποποιήσετε ή να προσθέσετε κάτι στην κράτησή σας.
2. Γιατί να επιλέξουμε την εταιρεία Luxury Cars for Rent Michael Stamou S.A. για την ενοικίαση αυτοκινήτων ;
Γιατί είμαστε από το 1960 επιχείρηση που ασχολείται με την μίσθωση πολυτελών αυτοκινήτων και με πολυετή εξειδίκευση στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.
3. Είναι απαραίτητη η πιστωτική κάρτα ;
Μάλιστα είναι απαραίτητη η πιστωτική κάρτα για να πραγματοποιηθεί η κράτηση του οχήματός σας.
4. Μπορώ να ταξιδέψω με το όχημα εκτός Ελλάδας ;
Σύμφωνα με το νόμο περί της ενοικίασης αυτοκινήτων απαγορεύεται αυστηρά η έξοδος του αυτοκινήτου από τα Ελληνικά Σύνορα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα, ώστε να σας παρέχουμε πιθανές λύσεις.
5. Υπάρχει επιπλέον χρέωση εάν καθυστερήσει η πτήση μου ;
Δεν υπάρχει πρόβλημα. Παρακολουθούμε την πτήση σας online, ώστε να γνωρίζουμε την ακριβή ώρα της προσγείωσης του αεροπλάνου. Εάν υπάρχει καθυστέρηση λόγω της αεροπορικής εταιρείας, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση
6. Μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου ;
Βεβαίως και μπορείτε. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το σημείο παράδοσης – παραλαβής του αυτοκινήτου σας, την ώρα ή ακόμα και την διάρκεια της ενοικίασής σας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail ή μέσω τηλεφώνου.
7. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου στοιχεία ;
Ναι είναι. Δεν μοιραζόμαστε τα προσωπικά σας στοιχεία με τρίτους και τα διασφαλίζουμε μέσω της Ελληνικής νομοθεσίας.
8. Τι πρέπει να κάνω εάν εμπλακώ σε ατύχημα ;
Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε. Στο κάθε αυτοκίνητο υπάρχει φάκελος με συγκεκριμένες οδηγίες. Το τηλέφωνο επικοινωνίας σε περίπτωση ατυχήματος είναι 210 6504022 ή 8011199000
9. Τι άλλο συμπεριλαμβάνεται στην ενοικίαση ;
Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης σας μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα κρατήσεων μας παιδικά καθίσματα, boosters, χειμερινές αλυσίδες και συστήματα πλοήγησης GPS. Είναι όλα δωρεάν.
10. Ποιο είναι το ελάχιστο όριο ηλικίας για την ενοικίαση αυτοκινήτου ;
Σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ασφαλιστικής εταιρίας η ελάχιστη ηλικία για ενοικίαση αυτοκινήτου είναι τα 25 έτη.
11. Χρειάζομαι διεθνή άδεια οδήγησης ;
Για τις χώρες Αμερική – Αυστραλία – Καναδάς – Κίνα απαιτείται διεθνής άδεια οδήγησης.
12. Χρειάζεται προκαταβολή για να κάνω κράτηση του αυτοκινήτου μου ;
Η προκαταβολή είναι ο μόνος τρόπος για να κάνετε κράτηση του οχήματος και να μπορέσουμε να εγγυηθούμε τη διαθεσιμότητά του.
13. Λαμβάνω κάποιο παραστατικό μετά την προκαταβολή ;
Μετά την πληρωμή σας θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης με όλες τις λεπτομέρειες της κράτησής σας.
14. Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου ;
Φυσικά και μπορείτε. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο πεδίο των Όρων των Προϋποθέσεων.
15. Τι γίνεται αν το αυτοκίνητο μου έχει κάποιο πρόβλημα ;
Στη σπάνια αυτή περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά σχετικά με τις απαραίτητες κινήσεις και το μέγεθος της βλάβης. Είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε συμβεί στο αυτοκίνητο.
16. Είναι ανοικτή η επιχείρηση στις γιορτές των Χριστουγέννων και στις αργίες ;
Η επιχείρηση είναι ανοικτή όλο το χρόνο και καθημερινά.